Lycklig.

Jag kan fortfarande inte smälta det .  Förut när jag vaknade så kunde jag tänka : Jag är gravid!
Nu imorse när jag vaknade så tänkte jag : Jag väntar en dotter.  Känslan är så svår att förstå, trots att vi känt puffar och att vi fått se den lilla tösen röra sig. Jag har inte förstått mina gravida vänner förut , men nu gör jag. Det är en väldigt häftig känsla.

För skojskull har vi även börjat kollat på lite namn , och båda har fastnat på ett och samma, det kommer komma flera hundra till som förslag , men jag tror båda kommer tycka detta är det bästa till slut.

Idag ska det arbetas , eller inte arbetas känns det som . Ska till Ljustorp och hänga med polarn Malin. Älskar den tjejen. Vi lär bara ska ta det lugnt, för imorgon ska vi på familjekväll på norra berget , och på torsdag ska vi springa vårruset, fullbokad vecka.
Har även tagit på mig mer arbete , två dagar i veckan. Först och främst för att jag vill vara med Mallan lite mer , sen för att jag vill arbeta så mycket jag kan nu innan jag blir för stor, ska ju få vara ledig länge sedan så jag kan lika bra arbeta på lite .  Men innan de så måste här göras lite sysslor hemma också , det som alltid är så roligt!


Det är svårt att låta bli när man vet vad det ska bli för något , jag vart bara tvungen att inhandla detta när jag fick syn på det.

Den här vaggan skulle jag kunna låta stå där bara för att den är så vacker , dock är den inte riktigt klar än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0