3 veckor

För tre veckor sedan Låg jag på förlossningen, idag känns det som det var flera månader sedan, jag tycker tiden har gått segt, inte för att det gör mig något, kan ha med sömnen att göra, man sover i omgångar och när man vaknar ibland tror man det är en ny dag.

När jag tänker tillbaka på förlossningen nu idag tycker jag det är en fantastisk upplevelse, man kommer aldrig ifrån smärtan! Fy fan säger jag bara, men så jävla läckert! Jag vill vara med om samma ögonblick igen, dock inte smärtan ;) vilket kan bli väldigt svårt om Jg ska vara med om det igen.

Lilltösen våran bara växer och växer, på bara tre veckor har hon blivit så himla stor känns det som.
Kan ju erkänna att det är betydligt tuffare än vad jag trodde de skulle vara, så det är en omställning bara att ändra den tanken.

Och sist men inte minst så har jag varit på ego och kollat upp lite priser på träningskort, arslet är så jävla platt nu så byxorna till och med glider av, magen hänger och armarna är stora. Om några veckor ska Jag bli träningsnarkoman igen, som jag längtar!

Nu? Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0