Hannes

Idag har det varit Hannes för Elsa hela dAgen. Imorse gick han upp och städade medan jag och Elsa låg kvar. Sedan när vi klev upp har an lekt med henne, han gick och tränade och då passade vi på och sov. På eftermiddagen gick vi ner till mormor, och som vanligt på kvällen blir Elsa missnöjd och får magknip. Och hon älskar att hänga över armen på Hannes, när jag skulle prova så skrek hon bara, jag förknippas med mat, det är min uppgift de, Mata Mata mata.
Nu har han även lyckats få henne att somna, fattar ingenting ja. Var ute i köket och gjorde en smörgås och när jag kom in så ligger hon och sover den lilla sötungen. Så nu ligger jag helg själv i soffan och kollar på bonde söker fru.

Min älsklingar! Otroligt fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0