Kärlek

Ligger just för tillfället och ammar, Lillhjärtat brukar vakna två gånger på natten och vilja ha mat, sedan somnar hon om på en gång igen, rena lyxet för mig! Peppar peppar!

Idag kom Hannes hem med en våg, jippi! Jag ska få väga mig, - 17 kilo på 17 dagar,känns jävligt bra. Nu har jag bara 24 kvar. För jag gick faktiskt upp hela 41 kilo. Är nöjd om jag går ner 20 kilo till iaf.

Imorgon är det ljusparty om damen behagas vara lugn, hon har fått lite grinperioder på kvällen, inte så roligt att åka bort då om hon ska vara ledsen hela tiden. Men skulle vara roligt att få komma ut och träff lite folk! sen ska inte hennes grin få hindra mig från att göra saker, men hon är som sagt bara 2 veckor och har hon ont och är ledsen känns det bättre att vara hemma!

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt, det kommer gå på ett kick! Julie hade också gnällperiod på kvällen, misstänkte att det var trötthet av alla intryck samt lite magknip. De barn som har kolik brukar ju ha ondast på kvällen.

Mage mot mage, eller att bli buren fungerar bäst mot magknip.



Hoppas ni får ett mysigt ljusparty, kram

2011-11-03 @ 20:57:40
URL: http://fjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0