Pnsdag

Jag har så mycket som jag vill göra nu när graviditeten är över. Jag har tex längtat efter att få sova på mage, vilket jag kan göra nu igen. Jag längtar efter att få börja träna stenhårt igen, jag längtar tills jag kan ta ett glas vin till maten, vilket jag kan nu men jag tycker inte det passar sig att göra det alls när man ammar, om man inte pumpar förstås. Jag längtar tills jag fyller år, för då är mitt mål att jag ska gått ner ytterligare i vikt, och sedan ska jag ha födelsekalasfest med ALLA mina vänner!

Den som väntar på något gott blir aldrig fet!!

Igår provade vi att pumpa för första gången, dels för att se om hon tar flaskan ifall vi skulle behöva pumpa någon gång, och för att bara prova. Barnmorskan hade sagt att 50-60 ml skulle räcka, trodde vi ja, här är ett matvrak utan dess like, direkt efter att pappa gett henne maten så vart det direkt till tissen.

BVC idag, och det är ju spännande att se vad vågen visar. Ser allt bra ut idag slipper jag 5 timmars regeln, det betyder att vi slipper ställa klockan på natten för att kliva upp och ge henne mat. Nu brukar hon oftast vilja ha mat var fjärde, femte timme. Men ibland då hon envisats med att hålla sig vaken en hel kväll kan hon sova lite längre.

Efter BVC blir det en promenad bort till tatueraren och bort till banken, Elsa ska få någon sorts tatuering på min kropp, sedan ska vi till banken och fixa ett sparkonto till Lill jäntan.

Det är vad min dag har att erbjuda.


Dagens Elsa


Kommentarer
Postat av: karla

det är bra det att hon äter =)... hon är ju sååå söt !!!!<3

2011-11-09 @ 16:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0