Pruppkungen

Idag var jag och Elsa ute på powerwalk, hon sov medan jag svettades. Därefter bar de iväg till Timrå för att skriva på faderskapsibtyg, så nu är Hannes pappa på papperet också. Efter vi hade fixar de så skulle ja få komma till hårlinjen och klippa mig gratis, sist jag klippte mig där så var ena sidan längre än den andra och jag mailade såklart om det. Men nu kommer Jg aldrig mer sätta min fot där igen. Hur fan kan man klippa snett med flera centimeter om man är en erfaren frisör. Nej fy och blä.

Elsa ligger nu helt utslagen i sängen, hon är så himla trött men vägrar att somna, är väl magen som krånglar. Dessa fisar på tvären är inte roliga.
När dom väl kommer ut är jag världens lyckligaste, för hon blir en helt annan bebis när dom har fått kommit ut.

Imorgon ska vi gå en sväng på birsta, shoppa lite :) på kvällen ska Hannes jobba så då vette tusan hur det ska gå, han är ju pruppexpert, eller pruppkung som jag säger.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kanske ni har provat, men om hon är jättegasig kan du lägga henne på rygg och sen massera magen, ta din hand och dra ner från revbenen över magen med lite tryck. Sen kan du ta Elsas ben och trycka upp dem mot magen och sen sträcka ut, det brukar hjälpa.



Kram kram

2011-11-28 @ 09:08:27
URL: http://fjones.blogg.se/
Postat av: Emma

Slutade klippa mig där för väldans många år sedan efter att jag bett om att få mörkblondt hår och kom ut med brun lila typ!

2011-11-28 @ 18:11:02
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0