1 vecka kvar

Vecka 40, 7 dagar kvar och jag förstår inte att förlossningen är runt hörnet. Högst 21 dagar kvar och jag hoppas ju innerligt att våran lilla tös vill komma ut lite tidigare än 21 dagar.

Var in på förlossningen igår, trodde jag läckte vatten, sedan har hon blivit extremt lugn. Jag har förstått att barnet ska lugna ner sig i slutet , men det är så himla stor skillnad så jagfick komma in p en undersökning. Väldigt skönt!! Jag är nog lite väl nojig, men samtidigt är det mitt barn, vore väl konstigt att man inte oroar sig då.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag hoppas du kollar på TV3 idag, det ska inte lugna ner sig i slutet av graviditeten..

2011-10-05 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0