10 dagar kvar.

Ligger just nu i sängen och bloggar från telefonen, har slagit på en film, jakten på lycka! En fantastisk fin film, har unnat mig att se filmen i sovrummet nu när pojkvännen är på puben med en kompis. Vi gjorde det igår också, mysigt som bara tusan. Förut somnade jag alltid till tv:n, men nu har Hannes lärt mig att koppla av utan den.

Jag har tagit bort min Facebook också, detta för att vissa människor är alldeles för nyfikna på mitt liv, och det enda dom kan ta reda på saker är via Facebook, så hädan efter så får vissa av er faktiskt lyfta luren om ni vill veta något. Jag orkar inte rensa bland vänner då hälften av dom som blir borttagna inte förstår varför dom blir det, då detta kommer sluta i 7 miljoner frågor så inaktiverar jag kontor istället, jag kommer att gå tillbaka till Facebook, men inte än på ett tag.


10 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag har som sagt förberett mig på att gå över tiden, och jag tycker jag lyckas bra, jag försöker att inte tänka på de alltför mycket och jag har även slutat att googla efter tecken på förlossning. Nu ska jag bara försöka njuta av de sista dagarna vår dotter har i magen innan hon är beredd på att komma ut.



Kommentarer
Postat av: Smojjan

Hörru!! Jag har messat dig nu några gånger och ringt.. men kommer inte fram?!?!?!

2011-10-07 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0