Nu händer det grejer

Bf imorgon, och egentligen ett besök hos barnmorskan. Men igår kände jag av huvudvärken och ringde in, fick tid och de visade sig vara för högt blodtryck. Barnmorskan skicka mig vidare till förlossningen som bestämde sig för att lägga in mig för att göra en blodtryckskurva. Tack och lov så sjönk de när jag var i vila, men natten har varit hemsk, inte sovit många timmar och heller inte alltför djupt. Läkaren var nyss in och berätta att det inte är havandeskapsförgiftning, och att jag ska tillbaka på torsdag.
Precis då får jag en värk, som får mig att hyscha bort henne. Naturligtvis vill hon göra en kontroll, öppen två centimeter.
Men yes!!!! Äntligen händer någonting, inom två dagar skulle jag tippa på att bebis vill komma, men de kan gå fortare och långsammare också, men förstår jag rätt??? Ska bebis komma snart?? Helt sjukt, nu är det bRa att åka hem och hoppas på smärtsamma och tätare sammandragningar. Skulle ju vara roligt om hon vill komma ut nu innan farfar Uffe och farbror victor kommer.
Kanske är jag en av de 5 % som föder på bf, hoppas!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Spännande!!! Komsi komsi lilla tjejen!!! Hoppas det går bra stor kram

2011-10-11 @ 20:11:10
URL: http://fjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0