30 dagar kvar.

ja endast 30 dagar kvar och känner nu att de börjar bli overkligt nära .
Att det är på gång är det inte något snack om, förvärkar har jag fortfarande och frågan är om jag inte ska behöva åka in och få detta kollat ännu en gång . Har idag ätit upp min antibiotikakur för urinvägsinfektionen , men ändå har inte sammandragningarna lugnar ner sig . Klockar dom sittandes / liggandes med max 10 minuter mellan dom . Är jag uppe och går så är det mellan 2-4 minuter, sedan har jag fått sådant tryck neråt, ilningar och hugg. Dom säger att deä r bebisen som rör på sig och att nerver hamnar i kläm, men är fallet så borde hon inte ha någon nacke kvar med tanke på hur mycket det ilar där nere , tror allvarligt talat inte att bebisen kommer hålla sig inne i 30 dagar kvar, det är vad min magkänsla säger.  BBväskan är iaf packad och klar nu så vi är åtminstone redo ifall de smäller till.
Igår bakade jag . Något som jag aldrig annars brukar göra . Min moster sa de att i slutet av graviditeten kommer du att börja baka och grejer , ALDRIG sa jag . Men igår och i förrgår hände de , kladdkaka,sockerkaka och matbröd. Fifan jag kan bara jag vill. Men att de ska en graviditet till det trodde jag inte.
Nu ska jag fara iväg på arbetet snart, lycka! Älskar att arbeta . Så härligt att ha något att åka till varje dag!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma - bebis i magen v 21

Aha, se där! Jag hade ingen aning när de fixerade sig, och eftersom bebis senast på ultraljudet låg med huvudet uppåt så trodde jag automatiskt när det bökade att den var på väg ner! Måste nog läsa på lite känner jag :-) Har också ätit antibiotikakur mot urinvägsinfektion två gånger nu men känns som det fortfarande finns bakterier kvar. Känns som det är svårare att behandla det nu som gravid. Har moderkakan i framvägg så känner inte så stora sparkar än men det kommer väl det med! :)

2011-09-17 @ 09:19:26
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0