Alarm!

Är det någonting jag kommit på nu som jag hatar så är det när man vaknar innan alarmet på mobilen börjar ringa . Man kliver upp och kommer på att fy fan vad skönt , nu har jag 10 minuter på mig som jag kan göra ingenting på . GÅr in på toaletten , lämnar telefonen utanför. Vad händeR ? Jo alarmet går såklart ? ANtingen har man satt sig på toa så man inte får skita klart eller så har man precis ställt sig i duschen och precis blivit genomvåt, och utanför tjuter det absolut mest tänkbara hemska alarmsignalen.

Sen kan det vara så att jag har kommit på saker som jag inte gillar justn u när jag är gravid och pedantisk också , detta som ofta drabbar min kära pojkvän när han tex inte sköljer ur disktrasan , diskar av disken lite lätt (fuskar), lämnar kvar sitt skägg i handfatet på toaletten eller när han somnar när han kommit hem från jobbet , när jag väntat på honom hela dagen. Jag tycker synd om stackarn ibland . Det kan inte vara lätt att dras med mig jämt alla gånger.
Men sen så har vi det så fantastiskt bra också! Synd att det hela kommer sluta i separata sovrum inom en snar framtid då Hannes verkligen lever ut sina drömmar på natten, men det har sin charm , verkligen. Jag kan ibland vakna mitt i natten och fråga vad fan han håller på med.  FY, så mycket tomprat det vart nu.
Här väntas ett besök hos barnmorskan. Hörs!
Någon som vill veta mer om Hannes fantastiska drömmar. Ring !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0