Sista arbetsdagen.

28 dagar kvar och jag räknar ner. Nu börjar alla jobbiga saker inträffa . Mina fötter har blivit stora som ballonger , mina händer värker och mina knän och leder har fått sig en omgång känns det som. Turen är att jag får fortfarande på mig mina träningsskorna, inte ens foppatofflorna är någon idé att ta på sig , för trånga!! men vadå feta fötter ?
Jag kommer även göra mitt sista arbetspass idag, sedan kommer jag sjukskriva mig.
Detta med försäkringskassan är ett enda jävla drabbel! Fy fan vilken kaos..
Frågan är nu bara vad jag ska göra dessa 28 dagar , förhoppningsvis vill hon komma ut lite tidigare. Men det är ju önsketänkande som ofta inte brukar inträffa. Jag ska åtminstone baka igen , kärring som man blivit .
Hannes reaktion igår var - Åhhh kan du inte vara så här efter graviditeten också, så lite uppskattat är det nog allt .
Fika med kompisarna har man ju inte råd med varje dag , så rå hit lite tips på hur man fördriver tiden fifan!!
Inte får jag in några bilder heller . Men det kommer lite senare . Mest för min egen skull : )
Vad är det för fel på bloggen ?? All text hamnar tillsammans , kan inte bryta av den!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu börjar det närma sig :). Hoppas hon tittar ut lite tidigare för er så du slipper all vätska osv.. Jag som varit hemma ett tag nu har fördrivit tiden med att kika på lite tv-serier. Manisk samlare som man är så är boxarna ett bra tips :). Om man nu inte laddar hem istället.



Ha det så bra! Kram!

2011-09-14 @ 15:14:09
URL: http://mikaelaastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0