Minnen

Idag blev det en långpromenad , tre timmar var jag och Elsa ute. Efter en timme mötte vi upp Basti, som bjöd på kaffe och massa prat .
Vi kom på tal om massa minnen, och visst är det mysigt att minnas tillbaka till vissa saker. Så nu tog jag fram hårddisken med massa bilder och videoklipp.
Jag satt vid matbordet förut och undrade hur det skulle ha sett ut om jag inte gjort massa olika val här i livet . Hade jag och Basti varit lika nära som vi en gång var tidigare , hade jag bott i Sundsvall , vad hade jag gjort ?
Samtidigt som det känns så skönt och underbart att ha Elsa . Förut tänkte ja ofta , och som jag vet att många andra gör " När man skaffar barn så blir man otroligt fast" Men så är det verkligen inte. Jag är inte fast , jag kan göra allt som jag gjort tidigare , kanske bara att det tar lite längre tid , och framförallt så krävs det planering, men allt går bara man vill .
Sedan är det så underbart att ha något att komma hem till , när jag varit och tränat så är jag så ivrig att komma hem och pussa på Elsa , fast jag bara varit borta en timme. Men känslan när jag kommer hem är underbar..
Något som jag kan sakna nu när man har barn är inte att springa på krogen eller festa med grabbarna, visserligen saknar jag det också men något jag kan sakna och längta efter extra mycket är att få sova ut , ligga i soffan och frossa godis under täcket , slå på film efter film och inte göra någonting en hel dag, inte bara en massa måsten som faktiskt finns nu när man är mamma.
Här kommer en hel drös med olika kort från våran tid , och alla bilder relaterar till något . Bilderna på mig är från den tiden då jag var smal , och vad passar bättre än att motivera sig genom att titta på dom , jisses ! Jag vet verkligen hur jag vill se ut till sommaren .
Bilder från utbildningen , några på hur vi levde och vissa är bara helt enkelt minnen!

Nu har jag grinat färdigt för dessa bilder , nu ska ja hasa mig iväg på bodypump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0