Fredag den 13:e

Vilken födelsedag. Först så ville Elsa sova länge vilket jag inte tackar nej till, strax efter tolv klev vi upp från sängen, då hade vi ätit, sjungit och myst färdigt för morgonen.

Kort därefter kom Karla och Theodore med lunch och bakelse, underbara dom! Theodore lekte med Hannes, jag och Karla drack kaffe och surrade.

Efter de skulle jag göra mitt första träningspass på ett helt år, det blev bodypump med halvtom stång. Jag kände mig så töntig med så lite vikter på stången, men gissa om jag blev trött. När instruktören skriker - ARMHÄVNINGAR. går man ner lite kaxigt och tänker att man åtminstone ska göra en. Häver mig ner och inser att jag fan inte tar mig upp, faller pladask på magen och bryter ut i skratt. Vart fan har alla muskler tagit vägen? Senare under passet är det ARMHÄVNINGAR igen, inser att jag inte kan ligga på golvet och se ut som en strandad val, så jag tar hjälp av väggen med fötterna och lyckas göra hela 3 stycken i rad sedan några till med lite vila emellan, Starkt gjort!

Efter träningspasset blev det trerätters hemma hos mig tillsammans med familjen.
När dom gått hem frågar Hannes om jag vill ha min present, jaaa. Det är klart, jag har ju önskat mig ett par byxor från cubus i storlek 36 son ska vara mina motivationsbyxor. När han sedan kommer med en ihopviken blöja blir jag lite besviken då jag förstår att mina byxor inte får plats i blöjan.
I blöjan ligger en liten . Jag blir chockad och tänker två ringar och börjar smått grina, tänker sedan " vafan skärp dig Elin, de kan ju faktiskt vara ett halsband också" icke. Där var två guldringar. Elin börjar böla och fattar inte riktigt när han har haft tid till att fixa detta, och hur kunde han veta storleken? Det visste han såklart inte men ringer sitter bra där den sitter, lite trång men med tanke på min träning och mina ARMHÄVNINGAR så borde den sitta perfekt snart.

Snacka om att jag är världens lyckligaste tjej. Har heller aldrig velat gifta mig, men Gud så snygg jag skulle vara i en brudklänning om 24 kilo, är det någon jag ska gifta mig med i framtiden så är det verkligen Hannes, bättre pojkvän, pappa till vårat barn och världens bästa vän, kan man inte ha!!

Kvällen avslutades med film , cola och en stor godispåse. Bättre fredag den 13e kunde man inte ha..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så himla mysigt!!! Ett stoooooort grattis till er, det är kärlek det! Kram kram

2012-01-16 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0