Mätt

Som vanligt lägger jag upp dessa bilder för min egen skull. Men visst är det så att man vill höra folks tycke, det vill alla som lägger upp bilder på sig själv , oavsett vad det är för bilder . Men jag själv tycker det är så roligt aatt gå tillbaka till gamla inlägg och läsa , och även detta kommer bli ett gammalt inlägg.

Det är ju ingen extrem skillnad , kanske inget alls för er , men det känns för mig , kanske därför jag tycker de syns också. Jag tycker själv att jag varit duktig , det svåraste är inte att träna för mig , utan att hålla sig borta från allt det goda man kan tugga på. Har aldrig varit förtjust i godis och bakelser, jag har alltid gillat chips och ostkrokar i första taget . Men nu skulle jag kunna leva på bakelser och godis . Jag skulle lätt kuna väga 150 kilo om det inte vore så at jag har sett mig själv smal och tycker det är snyggt . Jävla wienerbröd!!





Fan vad hungrig jag vart!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är bilderna tagna nyligen? Tycker verkligen att du har tappat och börjar hitta tillbaka till gamla formen! Bra jobbat Elin!!! Kram

2012-03-21 @ 22:03:56
URL: http://fjones.blogg.se/
Postat av: Anna - Gustavs mamma

Tack för dina ord om maten, den kan verkligen vara en kamp emellanåt. Som sagt så ratar han ju all mat, medan frukt går ner så vi får väll göra detta i hans takt. Har kollat lite bakåt i din blogg, och din kamp om att komma i form igen. För min del fungerade amningen super, jag är med en godisråtta så det har gått jämt upp kan man säga. Men nu när jag tänker trappa ner på amningen så blir det till att tänka igen.. och som dig så är jag en gammal simmare (antar att du är det?) så lite vändor kommer det bli framöver för att få fasthet i huden. En snabb viktnedgång hade den inverkan på mig att huden blev kvar, så var glad för att det tar lite tid.. då hinner huden med :)

2012-03-29 @ 21:38:44
URL: http://anaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0